Thursday 21 March 2013

Jejak Sejarah Kami : Pahlawan Walk Mall

tadi cakap dah penat nak melangkah...
tapi on the way ke tempat letak kereta
ternampak pulak Pahlawan Walk Mall...

kat sini boleh jumpa cencalok and belacan...
takder pulak yang order and kami pun x makan...
heheheheee... nanti gatal hidung...

kalau nak beli souvenir boleh beli kat sini...
banyak choice...

cuci-cuci mata boleh la... heheheee...
macam-macam ada...

yang ni tak tau apa benda...
tapi jumpa banyak kat sini...
friendship band ker?

dah abis... harap-harap xder jalan2 lagi...

(T__T) kaki memang dah lenguh!!

#familyholiday #history #melaka #pahlawanwalk #vacationmalaysia #souvenir

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wELcomE

I still fall on my face sometimes and I.. Can't color inside the lines 'cause.. I'm perfectly incomplete.. I'm still working on my masterpiece and I.. I wanna hang with the greatest gotta.. Way to go, but it's worth the wait, no.. You haven't seen the best of me.. I'm still working on my masterpiece ~Jessie J - Masterpiece~